CAKE POPS

Buna tuturor,
Am lipsit aproape un an din blogosfera. Aveam noi pregatite cateva retete numai bune de publicat, dar viata a avut alte planuri si, atunci cand laptopul s-a stricat, am pierdut tot. Mama, suparata, a abandonat proiectul. Pana acum.

Revenim in forta iar azi va prezentam reteta noastra de acadele din blat de prajitura.

Ingrediente:
- blat de prajitura (noi am folosit niste briose pe care nu le mai mancam)
- crema de branza
- ciocolata
- decoratiuni pentru prajituri (noi am luat un mix, bombonele, buline)
- bete pentru cake pops (sau de frigarui)
Nu avem cantitati. Noi le-am potrivit astfel incat compozitia sa aiba o consistenta pe care sa o putem modela

In primul rand, am sfaramat bine briosele pana s-au facut firmituri. E o treaba foarte interesanta, o activitate senzoriala care cu siguranta le va placea copiilor vostri. 




Dupa ce briosele au fost sfaramate, am adaugat crema de branza si am amestecat bine, la inceput cu mixerul, apoi cu mainile. Va spunem sincer ca mainile sunt mai bune pentru actiunea asta si fac treaba mai distractiva.




 Am facut apoi bilute din aluatul rezultat




Am lasat bilutele la frigider 30 minute. Mama zice ca ar fi trebuit sa adaugam in compozitie si ciocolata, poate bilutele s-ar fi intarit mai bine. Data viitoare vom incerca si asa.
Am inmuiat betele in ciocolata si le-am introdus in bilute. 


Desigur, un pas important e sa gustam ciocolata 


 Am lasat totul la frigider ca sa se intareasca ciocolata. Pentru ca era foarte tarziu, am lasat peste noapte. A doua zi, am topit ciocolata la bain marin, am scufundat acadelele in ciocolata si am ornat cu bombonele colorate



Sunt si aratoase si gustoase


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu